آموزشگاه فنی و حرفه ای پنج پر

برگزار کننده دوره های آموزشی قالی باقی و گلیم بافی

برگزار کننده دوره های آموزشی قالی باقی و گلیم بافی

آموزشگاه فنی و حرفه ای پنج پر

آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای پنج پر از سال 1390شروع به فعالیت نمود و از سال 1392 با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای استان گیلان به فعالیت خود ادامه داده است .
این آموزشگاه با هدف آموزش صنایع دستی اصیل ایرانی به صورت علمی به صورتی که حرفه آموزان پس از اتمام دوره بتوانند از مهارت خود برای اشتغال استفاده نمایند . علاوه بر این هنر های آموزشی این آموزشگاه می تواند هدیه ای گران قیمت برای همه آنهایی باشد که از ذوق هنری ایرانی برخوردار می باشند

در حال حاضر دروه های فنی و حرفه ای به شرح ذیل در اموزشگاه درحال برگزاری می باشد .

قالی باف درجه 2
قالی باف درجه 1
گلیم باف درجه 2
گلیم باف درجه 1
قالی باف تابلوئی
طراحی نقشه فرش
گبه باف
رنگرزی الیاف

از اهداف دیگر این آموزشگاه ارائه خدمات فنی مناسب در زمینه قالی بافی می باشد.

انجام کلیه امور مربوط به فرش نظیر چله کشی- پایین کشی- پرداخت و... در این مرکز انجام میگیرد.

طرح های مختلف و متنوع نخ و نقشه های سنتی و کامپیوتری و ابزار های قالی بافی جهت فروش در این مرکز موجود است .

برای آگاهی از هزینه و زمان و مدارک دوره ها به دوره های آموزشی مراجعه نمایید

__________________________
کانال رسمی فرش ایران
کانال تلگرام فرش ایران
کانال رسمی فرش ایران
__________________________
اینستاگرام آموزشگاه پنج پر
اینستا گرام آموزشگاه
اینستاگرام آموزشگاه پنج پر
آخرین نظرات

به گزارش روابط عمومی  آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان، طی نشست صمیمی دکتر سازگارنژاد معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی کشور که در روز شنبه مورخ 28/12/95 با همکاران و مربیان مجموعه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان حضور یافت.

در ابتدای این نشست رحیم عطایی پور ضمن خوش آمدگویی به دکتر سازگار نژاد ریاست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به تشریح  عملکرد و اقدامات صورت گرفته این اداره کل پرداخت.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان اظهار داشت؛ این  اداره کل در سال ۹۵ در بخش های مختلف آموزشی فعالیت داشته است که با توجه به اهمیت برنامه‌های اقتصاد مقاومتی تعاملات بین دستگاهی در اولویت بوده است.

عطایی پور با اشاره به اینکه اجرای برنامه های بخش هفتگانه که مورد تاکید ریاست محترم سازمان می باشد در سال ۹۶ دنبال خواهد شد خاطرنشان کرد: رویکردی جدید در سال ۹۶ بحث استفاده از فضاهای مجازی و یادگیری الکترونیکی با دو طرح نما و شمیم پیرامون بحث نماد و شناسه مهارت آموزی الکترونیکی است. که در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

ساز گار نژاد

وی با بیان اینکه از ظرفیت تمام شرکت های استان گیلان و افرادی که در این حوزه توانمند هستند در طرح مذکور در سال ۹۶ استفاده خواهد شد و  تاکید کرد: هدف تهیه محتوای یادگیری الکترونیکی به صورت بسته های آموزشی در دسترس جهت آموزش‌های بلا مکان و بلا زمان برای عموم و آحاد مردم است.

بنابراین گزارش، در این نشست دکتر سازگارنژاد ،ضمن ابراز قدردانی از زحمات  مدیرکل و مجموعه همکاران اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان در سالی که گذشت،و نوید سالی پربار، بر همدلی و هم افزایی هر چه بیشتر آنان در سال آتی تأکید کرد.

معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور،با نگاهی اجمالی به فعالیتهای صورت گرفته این سازمان در سال 95 و مثبت ارزیابی نمودن آنها در تحقق اهداف سازمانی، بیان داشت:امیدواریم در سال آینده بتوانیم با مشارکت جمعی و همدلی در راه رسیدن به اهداف متعالی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گام برداریم.

محمدامین سازگارنژاد با اعلام این خبر با تأکید بر این که باید سازمان فنی و حرفه‌ای تکلیف خود را با تغییرات و توسعه فناوری اطلاعات در دنیا روشن کند، گفت:‌ سال 96 با استفاده از ظرفیت‌های فناوری اطلاعات،‌ محتوای الکترونیکی در کنارآموزش‌های سنتی خواهد بود

وی اذعان نمود، با اشاره به این که نسل جوان باید همگام با تحولات آموزشی و الکترونیکی گام بردارد، اظهارکرد: کارزار فناوری اطلاعات و ارتباطات هر روز پیچیده‌تر و سخت‌تر می‌شود و از همین رو باید در سال 96 نسبت به تحولات جدید رویکرد مطمئن و سریعی داشته باشیم.

معاون وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه با تمام اپراتورها تعاملات بسیار خوبی را آغاز کرده‌ایم، گفت: به لحاظ کیفیت و کمیت در سال آینده شاهد رویدادهای مهمی در حوزه ارائه آموزش‌های مهارتی خواهیم بود که در آن تنوع خلاقانه نقش مهمی خواهد داشت.

وی با بیان این که هم‌اکنون با استفاده از بستر فناوری اطلاعات و ارتباطات تمام مردم دسترسی آزادی به اطلاعات دارند، گفت: این موضوع در سال 96 نقش مهمی در ارائه آموزش‌های مهارتی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور دارد و با استفاده از فناوری‌های جدید سمت و سوی آموزش‌ها تغییر خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بستر الکترونیکی در زمینه ثروت‌آفرینی و ارتقای همه عرصه‌ها مورد توجه قرار گرفته و زمینه‌ای را برای افزایش امید و تغییر رویکرد در ارائه آموزش‌ها را رقم زده است.

شایا ن ذکر در این نشست نمایندگان روسای مراکز و مربیان ضمن قدردانی از زحمات ریاست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به بیان  پیشنهادات و چالشهای موجود آموزشی  پرداختند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی