آموزشگاه فنی و حرفه ای پنج پر

برگزار کننده دوره های آموزشی قالی باقی و گلیم بافی

برگزار کننده دوره های آموزشی قالی باقی و گلیم بافی

آموزشگاه فنی و حرفه ای پنج پر

آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای پنج پر از سال 1390شروع به فعالیت نمود و از سال 1392 با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای استان گیلان به فعالیت خود ادامه داده است .
این آموزشگاه با هدف آموزش صنایع دستی اصیل ایرانی به صورت علمی به صورتی که حرفه آموزان پس از اتمام دوره بتوانند از مهارت خود برای اشتغال استفاده نمایند . علاوه بر این هنر های آموزشی این آموزشگاه می تواند هدیه ای گران قیمت برای همه آنهایی باشد که از ذوق هنری ایرانی برخوردار می باشند

در حال حاضر دروه های فنی و حرفه ای به شرح ذیل در اموزشگاه درحال برگزاری می باشد .

قالی باف درجه 2
قالی باف درجه 1
گلیم باف درجه 2
گلیم باف درجه 1
قالی باف تابلوئی
طراحی نقشه فرش
گبه باف
رنگرزی الیاف

از اهداف دیگر این آموزشگاه ارائه خدمات فنی مناسب در زمینه قالی بافی می باشد.

انجام کلیه امور مربوط به فرش نظیر چله کشی- پایین کشی- پرداخت و... در این مرکز انجام میگیرد.

طرح های مختلف و متنوع نخ و نقشه های سنتی و کامپیوتری و ابزار های قالی بافی جهت فروش در این مرکز موجود است .

برای آگاهی از هزینه و زمان و مدارک دوره ها به دوره های آموزشی مراجعه نمایید

__________________________
کانال رسمی فرش ایران
کانال تلگرام فرش ایران
کانال رسمی فرش ایران
__________________________
اینستاگرام آموزشگاه پنج پر
اینستا گرام آموزشگاه
اینستاگرام آموزشگاه پنج پر
آخرین نظرات

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان : رحیم عطایی‌پور در دیدار با محمود قاسم‌نژاد فرماندار ماسال با اشاره به رویکرد جدید سازمان فنی و حرفه‌ای در ترویج و آموزش مشاغل و تقویت معیشت اقتصادی خانوارهای روستاهایی اظهار کرد: با تمرکز و هم‌افزایی تمام دستگاه‌ها زمینه آموزش و ترویج مشاغل باغی، زراعی، صنایع دستی، شیلات و آبزیان، پرورش دام و …در روستاهای گیلان شناسایی و اجرایی می‌شود.

عطایی پور

وی به اجرای طرح همیاری مهارتی روستائیان در گیلان اشاره کرد و افزود: مشارکت جهاد کشاورزی، بسیج سازندگی، تعاون روستایی، صندوق کارآفرینی، کمیته امداد و بهزیستی در پیشبرد طرح مذکور مهم است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان با بیان اینکه طرح همیاری مهارتی روستائیان برای نخستین بار در کشور در یکی از روستاهای شهرستان شفت اجرایی شده است، تصریح کرد: طرح مذکور با استقبال خوب روستائیان مواجه شده است.

مهندس عطایی‌پور از اجرای طرح همیاری مهارتی روستائیان در تمام شهرستان‌ها خبر داد و بیان کرد: طرح مذکور با هم‌افزایی و مشارکت تمام دستگاه‌ها می‌تواند در توسعه اقتصاد مقاومتی در روستاها موثر باشد.

وی بر نقش موثر کمیته امداد، بهزیستی و صندوق کارآفرینی برای رونق کسب و کار و تقویت اقتصاد مقاومتی در روستاها تأکید کرد و گفت: نهادهای مذکور با ارائه تسهیلات کم بهره، تکمیل‌کننده طرح همیاری مهارتی روستائیان به منظور راه‌اندازی مشاغل در روستاها هستند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان با اشاره به وجود ظرفیت‌های طبیعی، اقتصادی و فرهنگی در ماسال، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های صنایع دستی، کشاورزی و دامداری در روستاها نیازمند سیاست‌های حمایتی جدید محسوب می‌شود ضمن اینکه استفاده از ظرفیت کارآفرینان موفق و سازمان‌های مردم‌نهاد به منظور بهره بردن از فرصت‌های محیطی و تقویت اقتصاد معیشتی خانوارهای روستایی حائز اهمیت است.

رحیم عطایی‌پور تقویت اقتصاد معیشتی را سبب ماندگاری روستائیان در روستاها عنوان کرد و یادآور شد: تقویت اقتصاد معیشتی موجب حفظ محیط زیست و منابع طبیعی در روستاها می‌شود.

 

۹۵/۱۱/۰۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی