آموزشگاه فنی و حرفه ای پنج پر

برگزار کننده دوره های آموزشی قالی باقی و گلیم بافی

برگزار کننده دوره های آموزشی قالی باقی و گلیم بافی

آموزشگاه فنی و حرفه ای پنج پر

آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای پنج پر از سال 1390شروع به فعالیت نمود و از سال 1392 با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای استان گیلان به فعالیت خود ادامه داده است .
این آموزشگاه با هدف آموزش صنایع دستی اصیل ایرانی به صورت علمی به صورتی که حرفه آموزان پس از اتمام دوره بتوانند از مهارت خود برای اشتغال استفاده نمایند . علاوه بر این هنر های آموزشی این آموزشگاه می تواند هدیه ای گران قیمت برای همه آنهایی باشد که از ذوق هنری ایرانی برخوردار می باشند

در حال حاضر دروه های فنی و حرفه ای به شرح ذیل در اموزشگاه درحال برگزاری می باشد .

قالی باف درجه 2
قالی باف درجه 1
گلیم باف درجه 2
گلیم باف درجه 1
قالی باف تابلوئی
طراحی نقشه فرش
گبه باف
رنگرزی الیاف

از اهداف دیگر این آموزشگاه ارائه خدمات فنی مناسب در زمینه قالی بافی می باشد.

انجام کلیه امور مربوط به فرش نظیر چله کشی- پایین کشی- پرداخت و... در این مرکز انجام میگیرد.

طرح های مختلف و متنوع نخ و نقشه های سنتی و کامپیوتری و ابزار های قالی بافی جهت فروش در این مرکز موجود است .

برای آگاهی از هزینه و زمان و مدارک دوره ها به دوره های آموزشی مراجعه نمایید

__________________________
کانال رسمی فرش ایران
کانال تلگرام فرش ایران
کانال رسمی فرش ایران
__________________________
اینستاگرام آموزشگاه پنج پر
اینستا گرام آموزشگاه
اینستاگرام آموزشگاه پنج پر
آخرین نظرات

استاندار گیلانبه گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی نجفی ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان با اشاره به عملکرد صندوق کارآفرینی امید اظهار کرد: سال‌های گذشته عملکرد صندوق مذکور خوب نبود و بازپرداخت تسهیلات انجام نشده است.

وی بر پرداخت تسهیلات اشتغالزایی توسط صندوق کارآفرینی امید تاکید کرد و افزود: روان‌سازی پرداخت تسهیلات برای ایجاد اشتغال خانگی حائز اهمیت است.

نجفی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات باید در راستای ایجاد اشتغال باشد، تصریح کرد: فرمانداران باید در پرداخت تسهیلات نظارت داشته باشند تا ریالی از اعتبارات هدر نرود.

استاندار گیلان خواستار جلوگیری از دامن زدن به تورم شد و بیان کرد: تسهیلات باید در راستای اشتغال، تولید و رونق باشد.

وی توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان، آی.تی و دولت الکترونیک را خواسته مسئولان در گیلان عنوان کرد و گفت: امسال دولت الکترونیک باید در گیلان راه‌اندازی شود و عقب‌ماندگی در این زمینه زیبنده استان نیست.

نجفی با اشاره به اینکه دولت الکترونیک موجب شفاف‌سازی فعالیت‌ها می‌شود، خاطرنشان کرد: توسعه دولت الکترونیک جزو اندیشه‌های جدید در استان است.

استاندار گیلان به فعالیت‌های خوب انجام شده در صنعت فرش گیلان اشاره کرد و یادآور شد: امسال تقاضای 30 هزار شغل در صنعت فرش استان را داریم و این امر باید عملیاتی شود.

وی با تاکید بر کمک به رونق بازارچه فرش گیلان، اظهار کرد: استعداد هنرهای دستی خوبی در استان وجود دارد و صنعت فرش از سالم‌ترین و پاک‌ترین اشتغال محسوب می‌شود.

نجفی خواستار استفاده از فرصت فرشبافی در خانه‌ها شد و بیان کرد: پرداخت یارانه خدمت به مردم نیست ضمن اینکه پرداخت یارانه به نیازمندان از سیاست‌های دولت است.

استاندار گیلان بر رونق اشتغال خانگی در استان تاکید کرد و افزود: گل و گیاه یکی از فرصت‌های ایجاد اشتغال است و باید توسعه پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه 40 درصد از اشتغال باید از طریق کشاورزی در گیلان ایجاد شود، تصریح کرد: دستگاه‌ها موظف هستند در بخش کشاورزی همکاری داشته باشند.

نجفی به اقدام‌های خوب انجام شده در اشتغال جوانان اشاره کرد و گفت: کمک به باشگاه‌های ورزشی باید تداوم داشته باشد.

۹۴/۰۴/۰۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی